lørdag 21. juli 2012

Oppbevaring til 5 kr.

Hei!
Takk for koselige tilbakemeldinger på de siste innleggene. :)

Da vi var på IKEA kom jeg over pappesker med lokk til 5 kr. Passelig størrelse og veldig kjekk til oppbevaring av all slags ting.



Nede har jeg to slike på "Hyllisen" som inneholder tegnesaker og hobbysaker som er Elena sine.
Oppe på kontordelen er det papirer og diverse oppi. 


Jeg flyttet kontorpulten opp for å få mer plass i stuen, og det funker greit. Det er lite "DIY" - prosjekter for tiden, derav den ryddige plassen. *ler*


Ha en fin lørdag, her står det 3 retters på menyen så jeg får komme meg til grytene. 
1) Bakt brieost med walnøtter og honning
2) Kyllingbryst med salvie og sitron
3) Limemarinerte jorbær med mascarponekrem.
Yummy!

9 kommentarer:

  1. Nydelige og inspirerende bilder :-)
    Kjekt med billig oppbevaring! Vi skal snart på IKEA for å skaffe det samme, jeg skal nemlig rydde loftet så vi kan rive en vegg i gangen og få ny loftsoppgang på sensommeren. Her skal det kastes!!
    Nyt lørdagskvelden :-)

    SvarSlett
  2. Kjekke tips du kommer med:-)

    hvor har du kjøpt de bordbukkene du har som bein til skrivepulten?

    SvarSlett
    Svar
    1. Biltema, the one and only;)
      69 per stk tror jeg.

      Slett
  3. Fiin loftstue:))

    Her var lør menyen pølse og pommes frites, bedre din ja....

    Charlotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Pølse å pommes er jo digg! Knallgodt med ketsjup og majo;)

      Slett
  4. Lekkert blir jo bare forbokstaven vettu!
    Skikkelig stilig de eskene var og til slik en gi-bortpris da!
    Natta vennen
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Flott blogg du har, og et flott hjem!
    Hvor er den store gulvlampen fra?

    SvarSlett
  6. Flott blogg du har, og et flott hjem!
    Hvor er den store gulvlampen fra?

    SvarSlett
  7. Inspirerende og flott blogg! Og et nydelig hjem!
    Hvor har du kjøpt den store gulvlampen?

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate