torsdag 7. juni 2012

Ukas shoppingtips!

Hei!

I dag har det vært så varmt og fint. Mye sol gir god energi merker jeg. :)


Nå må jeg bare vise dere ukas shoppingtips, denne gangen fra Kid interiør.
Jeg var en kjapp tur innom før trening, og se disse fine husene!



59 kr stk, og perfekte til både ute og inne.


Jeg har endel sånne telyshus/sinkhus etterhvert (det er jo så mange fiiine hos Anita på Ølen møbel!)
og Caspian elsker de store.

De er nemlig perfekte for en dinosaur å angripe. *hihi*


Ha en fin kveld!

9 kommentarer:

  1. De var jo kjempe søte.

    Kjekt tips:-)


    Klem

    SvarSlett
  2. Super fine! :)

    Kid må jeg ta en tur til, det har blitt lenge siden!

    GOD helg til deg! KLeM

    SvarSlett
  3. Jepp, sola gir GOD energi ♥
    Herlige hus, så kult for dinosaurene, hahaha:)

    HA en fin fin fredag!!

    SvarSlett
  4. Haha, disse dinosaurene altså!! Skumle typer!

    Veldig fine lykter, takk for tips :-)

    SvarSlett
  5. Hehe.. artig..

    Så fine lykter du har fått deg. Kjempefine i hvite.
    Elllers så har du en veldig kul og gjennomført stil. Du er veldig flink.

    Ha en fin uke søte deg.
    Klem fra Margareth

    SvarSlett
  6. Aha, det var tipset sitt! skal nemlig kjøpe en gave i dag og da hadde jeg planlagt lykt av noe slag, disse var jo perfekte :)

    Ha en fin fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  7. Takk for tips ! superfine - og KID skal besøkes i løpet av helgen ! Veldig fin blogg, legger meg til som følger !
    ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for tipset! Kjente jeg brått fikk stor trang til å ta meg en husmortur på KID! I morgen kanskje? :)

    Ønskere deg en strålende fin helg!

    SvarSlett
  9. Superlekker pynt på bildelisten din!:)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate