onsdag 7. september 2011

Utfordring! Hvordan pynter du spisebordet ditt?


Hei!
Ja, da kjører vi igang utfordringen!



Som jeg skrev i dette innlegget, så sliter jeg ofte med hvordan jeg skal pynte spisebordet utenom måltidene.
Vi har ett stort spisebord, og det krever liksom litt syns jeg.
Jeg har så og si ingen duker, for jeg finner aldri noen jeg liker, og dessuten hater jeg å stryke! :)

Samtidig har jeg jo de to, store fine HouseDoctor lampene, som tar mye av oppmerksomheten.


Så, da håper jeg dere er med, slik at vi kan inspirere hverandre!





Jeg gleder meg!

ps. Jeg glemte å si at det vanker premie på en av dere ;)









30 kommentarer:

  1. Det ser super smukt og hyggeligt ud. Rigtigt nordisk.

    Mit 3 m lange spisebord er "pyntet" med hele familiens rod, lektier, tegninger, kogebøger og kærlige hilsner.

    En sjælden gang når der er ryddet op pynter jeg med frisk frugt, blomster og glaskunst. Resten af tiden er der både blomster, frugt og kunst, men det drukner i rodet...

    SvarSlett
  2. Da har jeg lagt inn mitt spisebord! Det er ganske enkelt da, men med løpere på tvers, så ser det finere ut en løpere på langs, syns jeg! :) Lysestaker og serviettholder :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Ganske enkelt her også for tiden. Etter at vi flytta inn i nytt hus har det kommet besøkende med blomster titt og ofte, så det har stått friske blomster på bordet hele tiden... Ellers har jeg en kandelaber og et fat med lys. Skal jo ha plass til å spise og gjøre lekser der også, så da er det greit å ikke ha duk og masse nips

    Lotte

    SvarSlett
  4. Lekkert, jenter!!
    Dette var høy!:)

    SvarSlett
  5. Sv: Tusen takk! :)
    Håper du får mye inspirasjon til "borddekking"! :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei.

    Jeg er ikke fornøyd med fargen på spisebordet, så samme hva jeg gjør så blir jeg aldri fornøyd. Lyster på et nytt bord fra Ikea.

    Stilig pyntet hos deg da.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  7. Nå nu kom jeg i tanke om at vi faktisk spiser mest udenfor på den overdækkede terrasse og se dér kan jeg pynte uden at rodet hober sig op. Har lagt et link til min efterårskrans.

    Hav en dejlig dag.

    SvarSlett
  8. Flotte bidrag!!
    Takhøyde-bloggen får jeg ikke kommentert ;(

    SvarSlett
  9. Da har jeg lagt ut et bilde av spisebordet vårt :)

    Får ikke lagt deg til som følger? Vet jeg har problemer med det innimellom.

    Ha en skjønn dag!

    Klem Lene :)

    SvarSlett
  10. For en morsom utfordring og for en superfin blogg du har!! Fant deg via Lillesommerjenten. Skal prøve å få slengt meg med på utfordringen. I mens legger jeg meg til som følger hos deg og gleder meg til å ta en nærmere titt i ditt bloggarkiv:-)

    Ha en fortsatt fin høstdag!

    Klem fra Karlotte

    SvarSlett
  11. Du har det jo fint på bordet du da :) Jeg slenger meg på i morgen!!

    klem Nina

    SvarSlett
  12. Hei fina! :) Så nydelig - jeg er selvf. med!!

    Ha en fiin fredag og god helg!

    SvarSlett
  13. Så fint du har det hjemme:)

    Jeg tar utfordringen din og viser mitt spisebord:)

    SvarSlett
  14. Hei Silje :)
    Kjempeflott utfordring ღ
    Jeg sender inn et innlegg
    jeg hadde i fjor, håper
    det går greit :) Syns du
    har laget det veldig fint
    på ditt spisebord, likte
    godt lysholderene som du
    har laget garn rundt samt
    kvistene rundt glasset ღ
    STILIG :)
    Ønsker deg en flott fredag
    og helg, klem fra Mette :)

    SvarSlett
  15. Veldig kjekt at du kom med utfordringen, Silje. Jeg skal lage et innlegg jeg også. Plingingen er vel kanskje åpen noen dager?
    Gleder meg masse til å lese alle disse flotte bidragene :)
    God helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  16. Hei på deg :)
    Så fin blogg du har med mange nydelige bilder :)
    Har lagt meg til som følger og gleder meg til å se mere fra deg :)
    Spennende utfordring, må vel hive meg med i morgen kanskje :))

    Ønsker deg ei fin helg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  17. Kjempefint hos deg :)
    Hiver meg med på denne jeg også...
    Her går det meste i de sorte/ hvite kontrastene,og seff litt glam :)
    Her vil jeg se mere så legger meg til som følger..
    Ha ei flott helg
    klem

    SvarSlett
  18. Hei Silje ;-)

    Utrolig artig at du satte igang denne utfordringen, her blir det nok inspirasjon å hente ;-)
    Og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, blir så glad for slike tilbakemeldinger ;-)

    Peace på lerret har jeg laget selv, ja. Laget en mal fra print som jeg fant på nett. Knakk et grillspyd i tre og limte det på. Enkelt og greit ;-)
    Er litt hekta på Peace for tiden kjenner jeg;-)

    Gratulere med over 200 følgere ;-)

    Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  19. Herlig at du tar initiativ til denne utfordringen. Passer meg veldig fint når det er bloggtørke, og jeg lurer på hva jeg egentlig skal blogge om ;) Nydelig blogg du har :)
    Klem, Kari

    SvarSlett
  20. Da er jeg med i denne kjekke utfordringen din :)

    TIPS: legg link til utfordringen i feltet til høyre på sida de! Så finner nye lesere / eller de som ikke har vært innom på en stund utfordringen også...

    Ha en fin søndag.

    Klem May Helen

    SvarSlett
  21. Nå oppdaget jeg jammen meg at vi har likt spisebord! Bare at jeg har beiset og lakkert mitt grått :-)

    SvarSlett
  22. Lekker spiseplass du har!*smile*
    ..og morsomt utfordring!

    ...jeg skal koke sammen noe og henge meg på her hos deg jeg!*smile*

    ...jeg har forresten en utfordring gående inne hos meg goså; temaet er "stilleben/utstilling"...kanskje du har noe du kunne ha lyst til å delta med?*smile* Og giveaway har jeg også...*hihi*

    Ønsker deg en flott sag videre!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  23. ...puh!
    ...da rakk jeg akkurat å henge meg på i utfordringen din*smile*

    ...GØY!

    ..heng deg gjerne på min utfordring og/eller giveaway om du ahr lyst*smile*

    Flott vkeld!
    Klem klem

    SvarSlett
  24. haha....
    ...flott kveld skal det stå selvfølgelig*smile*

    SvarSlett
  25. Så gøy at det har kommet så mange fine bidrag :)

    SvarSlett
  26. Hei:)
    Koslig blogg du har:)))
    Henger meg på som følgeren din;)

    SvarSlett
  27. Fantastisk tiltak! Masse inspirasjon å hente;)
    Jeg var visst for sen, men om du vil kan du se mitt innlegg her:

    http://www.tyrifryd.com/2011/09/pynten-pa-spisebordet.html

    KLEM

    SvarSlett
  28. Litt sein eg....men hiv meg med☺

    http://solhaugpettersen.blogspot.com/2011/09/mitt-spisebord-er-pynta-med.html

    Klem M♥

    SvarSlett
  29. Jeg trenger virkelig inspirasjon til hvordan jeg kan pynte spisebordet mitt !!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate