søndag 13. februar 2011

Nytt prosjekt!

På fredag var jeg og en venninne på jakt! På jakt etter en slagbenk. Første stopp; "søppelbutikken". Der fant venninna mi den perfekte benken til kjøkkenet sitt, for 100-lapp!
Videre gikk ferden til Fretex; der fant jeg den perfekte benken jeg ville ha! 250kr måtte jeg ut med, men det var verdt det! Nå er jeg håper jeg å komme igang med første lag grunning, så blir det maling i morgen!

Akkurat nå har jeg bare lagt noen puter og ett skinn i benken, i påvente av malingen.

Nå må jeg nok selge en av de to sjenkene vi har, håper jeg får noen napp på finn.no.
Slik ser den iallefall ut:
("Diamantknotter" kjøpte jeg på Stjernedryss, og jeg malte den i en lys grå farge.)


Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Skal si du er prosjektmodus for tiden! jeg har flere halvmalte ting på loftet som ikke orker å fullføre! Inspirasjon og motivasjon kom til meg!

    SvarSlett
  2. Forresten; ka e søppelbutikken???

    SvarSlett
  3. Flott slagbenk og sjenk. Skulle gjerne kjøpt den, men har ikke plass;)

    W

    SvarSlett
  4. Fru Emma:
    Ja, det blir endel prosjekt, hehe, syns det e så gøy:)
    Søppelbutikken er den brutbutikken på avfallsplassen utenfor byn.

    W:
    Takk for det :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate