onsdag 17. mars 2010

Stillhet...

Nå er det stille i fjøset...
Det er så ufattelig stille i huset når barna sover! Den første timen etter at de er i seng er herlig, jeg slenger me på sofaen og bare nyter det..
Den andre timen rydder jeg litt, duller litt rundt i huset, setter på en klesvask.
Den tredje time (nå) så bare gleder jeg meg til morgenen og til de to små smilende ansiktene jeg får se!
Jeg er fantastisk stolt av de to, herlige ungene mine!
Her har Elena funnet rougen min, gjemt seg under spisebordet og kost seg:


Caspian elsker å leke med tærne sine, og strever fælt med å få dem i munnen:


Ha en fin natt!

1 kommentar:

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate