onsdag 20. januar 2010

Ovenpå!

Har fått hvilt meg litt og føler meg litt bedre. Jeg har lagt Caspian ut i vogna, og er spent på å se hvor lenge han sover da. Elena sov alltid ute som baby, da sov hun best. Er 2-3 minus her idag, men han er godt pakket inn i ull. Har fått ryddet litt overfladisk og skal se om jeg får i meg litt mat. Er fremdeles kvalm, og ikke mye som frister men..

I ettermiddag får vi middagsgjester, tenkte å serevere pasta med strimlet biffkjøtt. Fant en oppskrift på matprat.no så får vi se om den er god.

Sitter å sorterer bilder av Elena nå.. tenk at hun er blitt 2 år allerede...
Her var hun 1,5 år og prøvde å blåse såpebobler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate