fredag 24. april 2015

Black and white weekend Haugesund

                                                                                        Innlegg i samarbeid med sponsor.

Utsolgt over alt, ventelister og spenning.



Jeg snakker om Adidas Superstar sneakers i sort/hvitt. Det har vært stor etterspørsel etter den kule skoen, og i dag landet den i Haugesund! Jeg husker godt da jeg fikk mitt første par Superstar for 20 år siden, og det er så gøy at den kommer tilbake.



Kl 12.00 ankom skoene All-in i sentrum, og du kan også kjøpe dem via nettsidene: www.allinstore.no


Som jeg mote- og trend interessert så har jeg samlet inspirasjon lenge. Pinteres er hovedkilden, og det er så inspirerende å se hvordan man kan mixe denne skoen med både skjørt og bukse.

Skjønne Vivian Klovning har tatt bilder med ulike antrekk, og wow sier jeg bare:





Sjekk flere inspirasjonsbilder på All-in sin instagramkonto: @allinstore

God helg!


1 kommentar:

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate